Lösningar för en problemfri vardag med användbara produkter och tjänster. Det ska vara enkelt att få kontakt och få en lösning på plats inom utsatt tid. Genom att vi är intresserade av människor och verksamheter så vet vi oftast mycket om vår kunds behov för att möta sin vardag för sin kund.

Interactive WhiteBoard


Mötesrum


Digital Signage


Arbetsplats


Telefoni / Växel


Printerlösningar


Print management


Fakturaflöden – Medius


Dokumentflöden


Solvedit Access

// LÄS MER OM//

Interactive WhiteBoard – IWB





Tillbaka upp

 Solvedit IWB – Interactive Whiteboard:

Med Solvedit IWB är det enkelt att skapa hybrida möten, alltså på plats och distans. Målet med Solvedit IWB är att ert möte/utbildning eller presentation ska vara mer engagerande, dynamiska och produktiva för all deltagare. Spegla flera skärmar trådlöst och maximera samarbetet.
Storlek efter behov: 65”, 75”, 86”, 98”, 100” 110”, 120”
Androidbaserad med förinstallerade applikationer

 

Mer unikt för Solvedit IWB:

// LÄS MER OM//

Mötesrum

Solvedit Konferenshögtalare

Solvedit 4K kamera PTZ 12x

Låt oss ta fram rätt utrustning med system för er. Vi vill gärna veta om vi kan återanvända något hos er för ett hållbart ansvar. Inte omöjligt att det idag finna en bättre skärm att använda. Annars kan det vara en bättre lösning med en IWB på stativ för att användas i det rum som den behövs. Låt oss se på ert behov för att kunna lämna in en helhetslösning. Viktigt att det blir rätt så att det används. Kanske att det även ska ingå möbler.


Solvedit IWB med inbyggd kamera


Tillbaka upp

// LÄS MER OM//

Digital Signage

Digitalisera er information och nå ut med ert budskap oavsett vart mottagaren till informationen befinner sig.

Har du funderat på att skaffa digital signage?
Vi är nu partner till marknadsledande PLAYipp som erbjuder ett smidigt, snyggt och lättarbetat verktyg för din digitala information. Hör av dig till oss så berättar vi mer!
Interactive WhiteBoard


Tillbaka upp

// LÄS MER OM//

Arbetsplats

Vi hjälper er att ta fram produkter för en bra arbetsplats. Allt ifrån Headset, telefon, utbildning av telefonväxeln (DSTNY växeln), dator, skärmar, kamera,. Detta kan flexibelt finansieras utifrån behovet.


Tillbaka upp

Webbkameran är en allt-i-ett 4K-kamera som är utrustad med en fjärrkontroll och stöder 2 förinställda positioner för användning vid online-undervisning eller möten. Den är mycket effektiv för personlig användning eller användning i små mötesrum.


Tillbaka upp

ThinkPhone från Motorola kombinerar PC- och mobilupplevelser för att öka produktiviteten. Utöver den fenomenala byggkvalitén med exklusiv materialval kan du skydda företagets data och dina användare med Lenovo´s pålitliga säkerhetsplattform ThinkShield for mobile.


Tillbaka upp

// LÄS MER OM//

Telefoni / Växel

Mobil växel som fungerar med samtliga operatörer

Dstnys mobilväxel är helt operatörsoberoende. Det innebär att du kan välja den operatör som passar ditt företag bäst, utan att ta hänsyn till er företagsväxel. Den dag era behov förändras kan ni byta operatör och ändå behålla växellösningen precis som den är. En mobil växellösning ger dessutom er personal en flexibilitet då de kan ha tillgång till växeln, oavsett var de väljer att jobba.


Tillbaka upp

// LÄS MER OM//

Printlösningar

Etikettskrivare
Skrivare
Multifunktionsskrivare
Storformatsskrivare
Övervakning
Säker utskrift ”Follow Me Print”
Flexibla avtal
Skanninglösningar
Projekt
Toner beställningsflöden
….


Tillbaka upp

// LÄS MER OM//

Printmanagement – Säkra utskrifter


För de som vill ha enkla säkra utskrifter och i övrigt
flyttat sin infrastruktur till Cloud.

– Papercut Hive/Pocket – Mobile release

– Printserverlös utskrift – Find Me print

– Printserverlös utskrift – Find Me print

– Enkel installation, Enkel administration – En
helpdesk tjänst
– Stödjer distansarbete – Skriv ut från din klient,
hämta ut på kontoret. Touch free printing


Tillbaka upp

// LÄS MER OM//

Fakturaflöden – Medius


Så här fungerar systemet.

– Fakturan importeras automatiskt från er fakturamail in till MediusGo. Pappersfakturor scannas in via er skrivare direkt till MediusGO.

– Fakturainformationen tolkas och verifieras

– Fakturan konteras automatiskt enligt era regelverk

– Ett e-mail skickas automatiskt till förvald attesterare

– När fakturan är slutgodkänd skickas informationen
direkt in till Visma via en säker intergration.

– Alla fakturor är sökbara via fritext sök: Sök tex på
kaffemugg, pump, skruv och få träff på fakturan
direkt.
Fördelar med MediusGo kopplat till Visma / Fortnox

– De slipper skriva ut alla fakturor

– De slipper registrera fakturorna manuellt – tolkning av
fakturorna sker av systemet

– De slipper kontera fakturorna manuellt

– De får ett attestflöde för att smidigt kunna godkänna
fakturorna

– De kan söka allt som är text på fakturorna

– De kan ta ut användbara rapporter för likviditet/översikt över
leverantörer på fakturanivå/belopp – kopplat till Excell

– Medius är molnbaserat. De kan utföra sitt arbete vart de än
befinner sig

– Översikt över vart fakturorna befinner sig

Fördelar med MediusGo kopplat till Visma / Fortnox

– De slipper skriva ut alla fakturor

– De slipper registrera fakturorna manuellt – tolkning av
fakturorna sker av systemet

– De slipper kontera fakturorna manuellt

– De får ett attestflöde för att smidigt kunna godkänna
fakturorna

– De kan söka allt som är text på fakturorna

– De kan ta ut användbara rapporter för likviditet/översikt över
leverantörer på fakturanivå/belopp – kopplat till Excell

– Medius är molnbaserat. De kan utföra sitt arbete vart de än
befinner sig

– Översikt över vart fakturorna befinner sig


Tillbaka upp

// LÄS MER OM//

Dokumentflöden

Låt din digitala transformation börja

Vi förenklar vanliga affärsuppgifter med företagsinnehållshantering, attest, dokumentfångst, webbformulär och automatiseringsverktyg för affärsprocesser som enkelt kan anpassas för att automatisera alla pappersintensiva processer. Det betyder att du kan spendera mindre tid på monotona uppgifter och mer tid på tillväxt och innovation.

– Webbaserade formulär

– Webbaserade klienter

– Attest

– Signering

– Datafångst

– Sökning

– Integrering till MS 365


Tillbaka upp

// LÄS MER OM//

Solvedit Access

Solvedit Access Grund

Sök och få tillgång till vilket digitalt objekt som helst från alla klienter utan att flytta objekt.

En lösning som gör det möjligt att “Google” information internt med indexerad
sökning och ett gemensamt gränssnitt på alla klienter ( Mac, Win, Chrome, IOS ,
Android)
Sökningen görs I dokument även om det är bilder( ej OCR )

Kontakta oss

Solvedit Access Capture

Mallbaserad OCR och data extrahering.

Kontakta oss

Solvedit Access Mash

Automatisering av processflöden

MaSH lägger till funktionen att skapa automatiska processer till Solvedit Access. MaSH gör det möjligt att skapa automatiska processer baserad antingen på tidsschedulering eller händelser.

MaSH öppnar en värld av effektivitet till vilket digitalt
objekt på vilken lagringsplattform som helst.

Kontakta oss

Tillbaka upp